life is wonderful when all of people love you (",)

Monday, May 10, 2010

minggu itu sudah berakhir...

fuh... aku raser smua student yg ader final terutama bdk2 uitm da menarik nafas lega sbb da hbis da minggu yg menakutkan tu... kalo dalam ais dulu kiter blajar overload information berlaku biler final exam menjelang... eh... mcm tk best jer menjelang... cm hari raya lak... menjelma kot best ckit kan... haha

aku ingat sem ni aku nk dapat result yg baik... tapi paper ari tuh... ntah la... patah semangat aku... doa jer la kot... erm... pling kecewa ngan far n crg... jwb mcm orang tk pernah belajar... padahal bkn main bersungguh lagi belajar... erm... tk rezeki lagi kot...

may be ader la kekurangan dan kelemahan yg aku sndiri tk sdr ataw wat2 tk sedar kan... huhu... per la aku merepek mlm2 indah nih... hehe... bkn per... tk ngantuk la... baru pas web cam ngan my en puteh... hehe... suka3.... huhu

No comments:

Post a Comment